Az évek során gyűjtött tapasztalatok alapján összeállítottam egy tanulmányt, melyet megosztok a webes értesítésekre feliratkozottakkal.
Amennyiben weboldal készítés vagy üzemeltetés során elkerülöd ezeket a hibákat, jobb eséllyel indulhatsz a versenytársakkal szemben.
Sok vállalkozó úgy sétál el mellette, hogy éppen csak bele nem botlik, és weboldala soha nem lesz sikeres, bevételt termelő.
Már a kezdeteknél pontosan meg kell határozni, hogy mi a weboldal célja.
Célkitűzésként persze nem arról beszélek, hogy pl. szeretnék napi X ezer látogatót, aminek X %-a fog vásárolni, hiszen az ilyen célkitűzés legtöbb esetben kudarcra van ítélve.
Pontosan meg kell tervezni, hogy milyen úton haladnak majd végig a látogatók amikor meglátogatják a weboldalt. Számolni kell a visszafordulással, lemorzsolódással, bizonytalansággal és még számos más dologgal. Ezek a tényezők mind befolyásolják majd azt, hogy a nap végén az X látogató hány százaléka vált vásárlóvá.
Ne felejtsd el, hogy a weboldalt látogató emberek nagyon kis része jön azzal a céllal, hogy nálad pénzt költsön. A jól felépített értékesítési tölcsér és a visszautasíthatatlan ajánlat változtatja a látogatót vásárlóvá.
Lássuk melyek a leggyakoribb weboldal hibák, töltsd le a 10 leggyakoribb weboldal hiba tanulmányt!
Amennyiben tetszett, kérlek nyomj egy lájkot a Facebook oldalamon.
Ha tetszett amit olvastál, oszd emg ismerőseiddel!